مطالب آموزشی

٣۶ ایده کسب و کار اینترنتی و آنلاین پولساز در سال ٢۰٢۳

کسب و کار های اینترنتی و تجارت های مجازی

در این مقاله در شاتوت وب به ایده های جذاب و پولساز در سال ۲۰۲۳ پرداختیم :

در دنیای کسب و کار های اینترنتی و تجارت های مجازی ایده های فراوانی برای راه اندازی وجود دارد، اما اغلب افراد مشکل درراه اندازی ایده برای انجام آن رادارند. خب راه‌ حلی بهتون ارائه خواهم داد که در سال ٢۰۲۳ بتوانید با ٣۶ آینده پولساز آشنا شوید و کسب و کار اینترنتی خود را راه اندازی کنید:

١) یک وبلاگ سودآور راه اندازی کنید

وقتی یک کسب و کار آنلاین را شروع می‌کنید ، به‌احتمال زیاد یکی از سه مورد زیر را می‌فروشید:

١) وقت شما (مربیگری یا مشاوره)

٢) محصولات خود شما (تجارت الکترونیک یا فروشگاهی)

٣) محصولات شخص دیگری (بازاریابی وابسته یا همکاری در فروش)

با یک وبلاگ ، می‌توانید همه این‌ها را از یک وب‌سایت بفروشید و بیشترین سود را برای هر ایده تجارت آنلاین خود کسب کنید.

٢) دوره‌های آنلاین و آموزشی

در کسب و کار های اینترنتی و تجارت های مجازی به اشتراک گذاشتن دانش یا تخصص خود از طریق دوره آنلاین آسان‌تر شده است. اگر یک متخصص هستید یا به چیزی علاقه‌مند هستید ، می‌توانید آن را به درآمد قابل‌توجهی تبدیل کنید.

٣) فروش محصولات به‌صورت آنلاین DROPSHIPPING

اگر این توانایی رادارید که محصولات با تقاضا را باقیمت‌های پایین‌تر خریداری کنید ، می‌توانید با فروش مجدد آن محصولات در سایت‌های شخص ثالث مانند EBAY یا ALIEXPRESS ، یک تجارت باارزش DROPSHIPPING را در مارکت پلیس‌ها آغاز کنید. DROPSHIPPING مفهومی است که در آن فروشندگان کالاهای عمده‌ای را از تأمین‌کنندگان خریداری می‌کنند و آن‌ها را بیشتر به کاربر نهایی می‌فروشند.

۴) طراحی گرافیک

شرکت‌ها همیشه برای اهداف برند سازی در جستجوی طراحان گرافیک هستند.ازجمله آگهی‌ها ، پوسترها و آرم‌ها گرفته تا ایجاد طرح‌های خیره‌کننده صفحات فرود ، فرصت‌های اینجا بسیار زیاد است که طراحان گرافیک می‌توانند انجام دهند.

۵) طراحی و توسعه سایت

بیش از ۴ میلیارد کاربر اینترنت در جهان وجود دارد. و برای تهیه این جمعیت انبوه آنلاین ، ۶ از ١۰ مشاغل کوچک دارای یک وب‌سایت هستند. به همین دلیل توسعه وب یک مهارت باارزش برای پاسخگویی به تقاضای روزافزون برای راه اندازی و به‌روزرسانی وب سایت‌ها است.

۶) اینفلوئنسر اینستاگرام

با ظهور کانال‌های رسانه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام ، اکنون مصرف‌کنندگان به‌طور فزاینده‌ای به سمت تأثیرگذارها روی می‌آورند تا در مورد کالایی که به دنبال خرید می‌باشند ، مشاوره بگیرند. این چیزی است که داشتن یک شخصیت تاثیرگزار در اینستاگرام همه‌چیز را در برمی‌گیرد.

٧) همکاری درفروش آنلاین

بسیاری از افراد وقتی می‌پرسند چگونه می‌توانند به‌صورت آنلاین پول به دست آورند ، بازاریابی وابسته یا همکاری درفروش را به‌طور خودکار پیش‌بینی می‌کنند. برندهایی که می‌خواهند محصولات را به‌صورت آنلاین بفروشند ، برنامه‌های وابسته جدیدی ایجاد می‌کنند و به شرکت‌های وابسته (ناشران و وبلاگ نویسان) اجازه می‌دهند محصولات خود را تبلیغ کنند و گروه کسب کنند.

٨) دستیار مجازی

شما می‌توانید در کسب و کار های اینترنتی از مهارت‌های عالی سازمانی خود برای ایجاد جریان اضافی درآمدی استفاده کنید. دستیاران مجازی توسط شرکت‌ها ، و هر نوع مشاغل تقاضای زیادی دارند.

همچنین فرصتی عالی برای شناخت افراد موفق و تأثیرگذار درزمینهٔ های مختلف کاری برای ایجاد یک شبکه حرفه‌ای گسترده است. درعین‌حال ، این امکان را به شما می‌دهد تا ضمن توسعه مهارت‌های حرفه‌ای خود ، از هر نقطه در جهان کارکنید.

٩) مدیر رسانه‌های اجتماعی

میلیاردها نفر در رسانه‌های اجتماعی قرار دارند و مشاغل میلیونی برای رسیدن به مخاطب موردنظر خود از طریق سیستم‌عامل های مختلف رسانه‌های اجتماعی هزینه می‌کنند. اگر در کانال‌های اجتماعی حضور دارید و می‌دانید که آن‌ها چگونه کار می‌کنند ، می‌توانید دانش خود را به‌خوبی بکار بگیرید و تجارت بازاریابی رسانه‌های اجتماعی خود را شروع کنید.

١۰) مشاور مسافرتی اینترنتی

اگر به سفر علاقه‌مند هستید و همیشه در مورد مواردی مانند بهترین گزینه‌های بلیت هواپیما و معاملات هتل به‌روز می‌شوید ، این جذابیت را افزایش می‌دهد، شما می‌توانید با کمک به خانواده و دوستان خود ، با اطمینان از بهترین معاملات سفر ، شروع کنید. این به شما کمک می‌کند تا تبلیغات رایگان دهان‌به‌دهان را به دست آورید و رشد مشاغل مشاوره سفر آزاد را شروع کنید.

١١) سایت طراح داخلی ساختمان

مردم نسبت به نحوه ظاهر خانه‌های خودآگاه تر و خوش‌ذوق تر شده‌اند. همیشه نیاز به یک طراح داخلی است که بتواند بگوید کدام رنگ مناسب دیوارهای شما خواهد بود و مکان مناسبی برای قرار دادن صندلی شما است.

شما می‌توانید از PINTEREST که ایده‌های زیادی درزمینهٔ طراحی داخلی برای الهام گرفتن دارد استفاده کنید. حتی می‌توانید قبل از شروع رسمی ، با جلب تخصص خود به افرادی که در آشنایی شما هستند ، اعتماد به نفس خود را به دست آورید.

١٢) عکاس عروسی

عکاسی عروسی بسیار پراکنده‌شده و دستمزد در هر پروژه را به دست می‌آورد. عکاسان حرفه‌ای عروسی می‌توانند هر مبلغی رابین ٢۵۰۰ دلار – ١۰،۰۰۰ دلار و حتی بیشتر از هر فتوشاپ به دست آورند.

١٣) مشاور وب‌سایت وردپرس

وردپرس بستری است برای مشاغل کوچک و وبلاگ نویسان جوان که می‌توانند وب‌سایت خود را راه اندازی کنند. اگر به‌خوبی راهکار ایجاد وبلاگ وردپرس رادارید ، مردم می‌توانند صدها دلار برای مهارت‌های خود به شما پرداخت کنند. جدا از مشاوره وردپرس ، شما همچنین می‌توانید خدمات متنوع دیجیتال مارکتینگ را به مشتریان خود ارائه دهید تا جریان درآمد شما متنوع شود. این کمک خواهد کرد که مشتریان شما ترافیک مربوطه را به وب‌سایت خود وارد کنند.

١۴) ایجاد یک اپلیکیشن موبایل

در کسب و کار های اینترنتی و تجارت های مجازی اپلیکیشن برای هر چیز و همه‌چیز وجود دارد وشرکت ها هزاران دلار درآمد دارند. شرط می‌بندید که نمی‌توانید کسب و کاری را پیدا کنید که هنوز هیچ اپلیکیشنی برای آن ساخته نشده است.

بهترین بخش این است که شما باید نگران نباشید مهارت‌های کد نویسی شما خوب است یا نه. اما قبل از اجرای آن ، برخی تحقیقات بازار راجع به رقابت ، الگوی درآمد و امکان‌سنجی اپلیکیشن انجام دهید.

١۵) نام دامنه را بخرید و بفروشید

نکته اصلی شناسایی نام‌های جالب وبلاگ است که امکان فروش بعدی دارند. آن‌ها را با برنامه‌های میزبانی ارزان بخرید و صبر کنید تا یک خریدار به شما نزدیک شود. ایجاد یک سبد دامنه مطلوب می‌تواند سال‌ها طول بکشد. به تحقیق ادامه دهید و صبور باشید.

١۶) فریلنسر تولید محتوا

نویسندگان محتوا ، به‌ویژه برای اهداف بازاریابی دیجیتال ، تقاضای زیادی دارند. اگر برای تهیه داستان‌های جذاب و نوشتن مقالات مشکلی دارید ، می‌توانید مهارت‌های خود را به یک تجارت نوشتن آزاد و پرسود تبدیل کنید.

از کپی وب‌سایت گرفته تا پست‌های وبلاگ و خبرنامه‌های ایمیل ، می‌توانید برای انواع مختلف مطالب بنویسید. فریلنسرهای باتجربه در هر هفته چیزی بین ١۰۰۰ تا ۵۰۰۰ دلار کسب می‌کنند. همچنین می‌توانید کارهای ویرایش و تصحیح را انجام دهید تا به مشتریان کمک کنید تا کارهای بدون خطا را بارگذاری کنند.

١٧) تحلیل داده‌ها

کسب و کارها برای تصمیم‌گیری آگاهانه‌تر به داده محور تبدیل می‌شوند. تحلیلگران داده‌های بااستعداد ، که می‌توانند از انبوه داده‌ها استفاده کنند و بینش‌های عملی را روی میز بیاورند ، تقاضای زیادی دارند. اگر با شماره‌ها عالی هستید و دانش فنی کافی دارید ، پس این شغلی است که دوست دارید.

١٨) مربی شخصی یا مربی آمادگی جسمانی

مربیان آمادگی جسمانی زیادی تقاضای زیادی دارند. اگر در تناسب‌اندام هستید و از مشخصات فنی تمرین و برنامه رژیم غذایی اطلاع دارید ، می‌توانید با کمک به افراد مناسب‌تر شوید ، پول بیشتری کسب کنید.

به‌محض یافتن مشتری مناسب و ایجاد شهرت ستاره‌ای ، این کار هم ازنظر جسمی و هم ازنظر مالی سودمند است. گذشته از این ، شما همچنین می‌توانید به‌صورت آنلاین در مورد رژیم‌های بدن‌سازی بیاموزید تا ارزش بیشتری به خدمات خود بیفزایید.

گزینه‌ای برای شروع بلاگ تناسب‌اندام خود نیز وجود دارد که می‌توانید نکات مربوط به‌تناسب اندام خود را با مخاطبان گسترده‌تری به اشتراک بگذارید و خود را به‌عنوان یک مقام در مشاغل معرفی کنید.

١٩) یک کانال YOUTUBE ایجاد کنید

چندین YOUTUBERS با گلایه از اشتیاق ، مهارت‌ها ، مسافرت ، غذا ، بررسی‌ها و فیلم‌های کمدی ایستاده ، در میان دیگران ، هزاران دلار درآمد کسب می‌کنند.

مکانی را انتخاب کنید که به آن علاقه‌مند هستید و دانش کافی برای ایجاد فیلم‌های جذاب و منحصربه‌فرد دارید. هرچه محتوای سرگرم کننده تری ارسال کنید ، تعداد بازدیدها و مشترکان بیشتری کسب خواهید کرد.

برای تماشای ایده های جذاب درامد از یوتیوب کلیک کنید

٢۰) سایت مترجم آنلاین

در کسب و کار های اینترنتی دانش تخصصی شما از یک‌زبان دیگر می‌تواند به شما در درآمدزایی کمک کند. مترجمان همیشه موردنیاز هستند ، اما مترجمان باکیفیت بسیار نادر هستند.

٢١) راهنمای تور اینترنتی

اگر در یک کانون توریستی زندگی می‌کنید و عاشق تعامل با افراد جدید هستید ، به‌راحتی می‌توانید راهنمای تور شوید. بااین‌وجود ، شما همچنین باید در کنار تاریخ و فرهنگ آن دانش گسترده‌ای از محیط اطراف خود داشته باشید.

شما می‌توانید یک شرکت راهنمای تور خود را راه اندازی کنید تا گردشگران بتوانند در طول سفر بهترین تجربه را کسب کنند. از این گذشته ، با تنظیم وسایل نقلیه پرنعمت یا غذای محلی بی‌نظیر برای مسافران می‌توانند جدا از سایر آژانس‌های مسافرتی ، چیز دیگری ارائه دهند.

٢٢) خیاطی

سبک و مد همیشه موضوع بحث است. طبیعتاً داشتن خیاط خوب یک فرصت تجاری عالی است. تخصص شما در طراحی و ساخت لباس‌های طراح با بودجه محدود می‌تواند به شما در دستیابی به طیف گسترده‌ای از مشتریان کمک کند.

٢٣) آشپزی آنلاین

پخت می‌تواند برای شما پول زیادی کسب کند. بااین‌حال ، شما باید یک چاقو برای تهیه ظرافت‌های تند و زننده داشته باشید ، در این صورت فقط شما قادر خواهید بود تا آن‌ها را باقیمت‌های برتر بفروشید. مردم همیشه ارزش و ترجیح بیشتری به محصولات پخته‌شده و لذیذ می‌دهند.

برای شروع ، شما همچنین نیاز به تهیه تجهیزات لازم برای پخت‌وپز دارید.

شما می‌توانید با پخت‌وپز چیزی ساده به‌عنوان دستورالعمل عالی مادر برای کوکی‌ها برای تکمیل مهارت‌های خود شروع کنید. بعداً ، می‌توانید یک سری دستورالعمل‌های طاقچه را ایجاد کنید تا USP خود را تنظیم کرده و نرخ حق بیمه را در محصولات خود ایجاد کنید.

٢۴) فریلنسر نوشتن کتاب الکترونیکی

دسترسی به ابزارهای ارزان‌تر یا حتی خود انتشار رایگان باعث شده است تا کتاب و نگارش کتاب آسان‌تر شود. با حدود ٨٩ میلیون آمریکایی که کتاب‌های الکترونیکی می‌خوانند ، این‌یک فرصت پرسود است.

٢۵) سرمایه‌گذاری پول

اگر پول شما در بانک‌ها بی‌استفاده است و کمترین بهره را برای شما به ارمغان می‌آورد ، ممکن است سرمایه‌گذاری در طرح‌های سودآور را در نظر بگیرید. وارن بافت برجسته‌ترین نمونه از سرمایه‌گذار هوشمند است که ثروتی از عادت سرمایه‌گذاری هوشمندانه خود کسب کرده است. می‌توانید هم‌زمان با یادگیری طناب‌های بورس کالا ، معاملات کوتاه مدت را شروع کنید. سرمایه‌گذاری هوشمندانه‌ای در سهام ارزش داشته باشید تا ثروت خود را به‌طور پیوسته رشد دهید.

٢۶) کارواش آنلاین

اکثر صاحبان خودرو هرگز وقت لازم برای شستن اتومبیل خود و تمیز نگه‌داشتن آن‌ها را ندارند. با افزایش روزافزون صاحبان خودرو ، ایده خوبی برای شروع کسب درآمد خوش‌تیپ در وقت آزاد است.

تمام چیزهایی که شما نیاز دارید یک اسفنج ، شامپو اتومبیل ، لاستیک سیاه ، شیلنگ و برخی مهارت‌های شبکه برای کسب و کار است. یک سرویس شستشوی ماشین موبایل امکان تولید درآمدی حداکثر ١،۰۰،۰۰۰ دلار در سال را دارد. بنابراین ، حتی ممکن است بخواهید بعداً آن را به‌صورت تمام‌وقت کارکنید.

٢٧) قالی‌شویی آنلاین

مردم برای خلاص شدن از حساسیت‌ها ، گردوغبار ، اشکالات و لکه‌ها همیشه در جستجوی یک قالی‌شویی قابل‌اعتماد فرش هستند.

برای راه اندازی این تجارت باید در یک جاروبرقی خوب ، مواد تمیزکننده و برس های فرش سرمایه‌گذاری کنید. تحقیقات بازار را در مورد قیمت‌ها انجام دهید تا بهترین گزینه‌ها را ارائه دهید. شما می‌توانید با سؤال از اطراف خود در مورد شرایط سرویس تمیز کردن خانه شروع کنید.

٢٨) مراقبت از کودک

والدین و خانواده‌های هسته‌ای همیشه برای مراقبت از فرزندان خود وقت کمی دارند. ازاین‌رو ، همیشه متخصصان دلسوز مراقبت از کودکان تقاضا وجود دارد. اگر دوست دارید در کنار بچه‌ها باشید ، این گزینه شغلی پرسود است.

اما قبل از هر کاری ، در مورد گروه سنی کودکانی که مایل به مراقبت از آن‌ها هستید ، مطمئن باشید. با کسب تجربه ، می‌توانید یک مرکز مراقبت روزانه خود را نیز برای مراقبت از بچه‌ها و گسترش شغل خود بازکنید.

٢٩) تعمیرات کامپیوتر

هم‌اکنون بیش از ١ میلیارد رایانه در حال استفاده است. جای تعجب نیست که بازار خدمات معتبر تعمیر کامپیوتر بسیار زیاد است. طبق آمار ، صنعت تعمیر کامپیوتر در سال ٢۰١٨ درآمد کل ١٩ میلیارد دلار را کسب کرده است.

با توجه به هزینه‌های بالای تعمیر در ایستگاه‌های خدمات مجاز ، شما می‌توانید با ارائه خدمات تعمیر مقرون‌به‌صرفه ، درآمد کسب کنید. اگر یک کارگر دستی هستید ، می‌توانید با نزدیک شدن به مشاغل کوچک و خانه‌های هم‌جوار ، پروژه‌های تعمیر رایانه را شروع کنید. به‌تدریج می‌توانید گروه خود را گسترش دهید تا سفارش‌ها بزرگ‌تری از شرکت‌های متوسط یا بزرگ‌تر بگیرید.

٣۰) مدلینگ

اگر نگرش و جسمی برای تجارت مدلینگ دارید ، پس این مهارت برای شما ضروری است. بازاریابان و طراحان مد همیشه برای عرضه محصولات خود به دنبال مدل‌های تازه هستند.

بااین‌حال ، ارزیابی آنچه مشترک می‌شوید مهم است. با افرادی که در حال حاضر در این صنعت فعالیت می‌کنند صحبت کنید ، مربی پیدا کنید که می‌تواند در مراحل اولیه کار شما کمک کند و ارتباط‌های مناسب برقرار کند. شغل ممکن است پرزرق‌وبرق به نظر برسد ، اما برای رسیدن به صدر ، نیاز به تعهد و تلاش زیادی دارد.

٣١) مشاوران املاک

بازار املاک و مستغلات دوباره در حال رونق است ، و اگرچه کاملاً رونق ندارد ، اما در انگلستان نیز در حال پیشرفت است. بااین‌حال ، مردم می‌خواهند از مشكلات انجام كارها و مجوزهای قانونی لازم برای به دست آوردن اموال خود جلوگیری كنند ، بنابراین آن‌ها برای تسهیل به دنبال كارگزار یا نماینده مجاز آنلاین هستند.

برای کمک به خریداران و فروشندگان می‌توانید معاملات را انجام دهید. با کمک به آن‌ها در خریدوفروش املاک تجاری و مسکونی ، استخر مشتری ایجاد کنید. همچنین می‌توانید یک گروه فروش کوچک بسازید تا با کارایی بیشتری به مشتریان نزدیک شوید.

٣٢) عرضه‌کننده مبلمان سفارشی

مبلمان سفارشی تقاضای زیادی دارد. اگر چشم به خلاقیت دارید و در ساخت مبلمان از ابتدا خوب هستید ، می‌توانید صنایع‌دستی خود را به یک فرصت عالی برای درآمدزایی تبدیل کنید. مردم آماده هستند که برای یک درجه عالی از شخصی‌سازی و شخصی‌سازی ، حق بیمه سنگینی بپردازند.

٣٣) فروش زیورآلات دست‌ساز

در کسب و کار های اینترنتی شما می‌توانید فروش آنلاین را به دست آورید تا بتوانید یک اسم کسب کنید ، و اگر درنهایت به یک نام خانوادگی تبدیل شدید ، حتی می‌توانید یک مغازه آجر و ملات را بازکنید.

٣۴) خرید یک وب‌سایت

در کسب و کار های اینترنتی اگر چشم به دنبال پیدا کردن مشاغل مناسب برای سرمایه‌گذاری هستید ، می‌توانید به دنبال خرید یک وب‌سایت موجود باشید. چندین وب‌سایت در اینترنت از پتانسیل بالایی برخوردار هستند اما برای این کار به یک متخصص احتیاج دارند. شما می‌توانید یک وب‌سایت را باقیمت تخفیف خریداری کنید ، مخاطبان و تجارت خود را بسازید تا بعداً با یک حق بیمه بزرگ‌تر به فروش برسید.

٣۵) خدمات خشک‌شویی آنلاین

سرویس خشک‌شویی بیش از ۴۰ میلیارد دلار در ایالات‌متحده است. مردم هرگز جلوی پوشیدن لباس را نمی‌گیرند و درنتیجه ، آن‌ها همچنان به سرویس خشک‌شویی نیاز دارند.

٣۶) برنامه‌ریز عروسی‌ها:

پرزرق و برق تر ، سازمان‌یافته و با فشردگی بیشتر منابع هستند. برای مدیریت هرچه بهتر جنبه‌های عروسی ، زوجین این روزها به دنبال برنامه ریزان معتبر عروسی هستند.

در صورت داشتن تماس با متخصصانی مانند غذاهای خوب ، گل‌فروشی ها ، مجریان ، نمایندگان مسافرتی ، دی جی های عکاس و موارد دیگر ، می‌توانید سریعاً وارد کار برنامه‌ریزی عروسی شوید.

در ادامه برای شروع یک کسب و کار اینترنتی پیشنهاد میشود که پست راهنمای کسب و کار آنلاین شاتوت وب را مشاهده نمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *