مطالب آموزشی

6 نکته برای کارآفرینان در تجارت آنلاین

نکات کارآفرینان در تجارت آنلاین

در این مقاله در شاتوت وب به کارآفرینی پرداختیم . در دنیای کسب و کار های مجازی ۶ ویژگی است که هرکسب و کار آنلاین و تجارت اینترنتی باید پیش از اقدام آن‌ها را در نظر بگیرد:

١. موضوعی مناسب را انتخاب کنید

انتخاب موضوع کسب و کار آنلاین جایی است که افراد اغلب متوجه می‌شوند که اشتباه کرده‌اند. اگر با یک مشاغل عمومی بسیار گسترده پیش بروید ، ممکن است تلاش کنید که مخاطبان خود را بشناسید. نه‌تنها این بلکه جنبه فصلی نیز وجود دارد.نکته مهمی که باید در نظر بگیرید این است که آیا شما قادر خواهید بود تا سال‌های متمادی را برای مشتریان بازاریابی کنید. به‌عنوان مثال ، اگر شما لباس مادرانه می‌فروشید ، زنان فقط نه ماه باردار هستند. پس از زایمان ، او احتمالاً دیگر در آن فروشگاه خرید نخواهد کرد. بنابراین ، وقتی تصمیم به انتخاب یک مکان رفت و آمد دارید ، تجارت اینترنتی را انتخاب کنید که محبوب‌ترین در سال باشد Google Trends می‌تواند به شما نشان دهد که یک موضوع چقدر پایدار است.

٢. یکی مشکل یا نیاز اساسی را حل کنید

نکته مهم تجارت برای کارآفرینان جدید ایجاد شغلی است که یک مشکل را حل می‌کند. اگر از اکثر صاحبان مشاغل شکست‌خورده سؤال کرده‌اید که چه مشکلی را حل کرده‌اند ، آن‌ها یا نمی‌توانند پاسخ دهند یا مشکلی که حل کرده‌اند به‌اندازه کافی ضروری نبوده است. مشکلی که شما حل کردید نیازی به پیچیدگی مانند درمان بیماری نیست. این می‌تواند ساده باشد ، مانند اینکه به ما کمک می‌کنیم با ارائه یک تجربه سرگرم‌کننده ، بر حوصله غلبه کنیم. اما درنهایت ، شما باید بدانید که در تلاش برای دستیابی به مشاغل خود هستید. با دانستن اینکه چه مشکلی را که حل می‌کنید ، می‌توانید در بازاریابی خود از آن استفاده کنید تا به مردم کمک کند درک کنند چگونه می‌توانید به بهترین شکل به آن‌ها کمک کند.

٣. وسواس بیش از نیاز مشتری داشته باشید

یکی از بزرگ‌ترین منابع درگیری درکسب و کار آنلاین و تجارت اینترنتی ناشی از نیازهای برآورده نشده است. اگر مشتری خدمات یا کالایی را که مورد انتظار آن‌هاست ، دریافت نکرده ، نیازهای آن‌ها برآورده نشود احساس ناامیدی می‌کنند. مهم‌ترین نکته تجاری در مورد مدیریت روابط مشتری این است که همیشه همدرد با مشتری باشد. وقتی ناامیدی آن‌ها را به‌عنوان عدم تحقق نیازهای آن‌ها تشخیص می‌دهید ، آسان‌تر نیست که اهانت‌هایی را که به شما انجام می‌دهند ، شخصاً انجام دهید. در عوض ، می‌توانید با آینه‌کاری از اهداف خود در گوش دادن به آنچه می‌گویند ، متمرکز شوید. و سرانجام ، شما در تلاش هستید تا به‌ وضوح تصویری برسید که نیازهای آن‌ها را برآورده کند و احساس مشتری شمارا آشکار می‌کند. با این کار به‌جای بازپرداخت ، درهای ایجاد روابط طولانی‌مدت با آن‌ها را باز می‌کنید.

4. ابتدا با تمرکز کم شروع کنید و سپس گسترش دهید

آمازون به‌عنوان فروشگاه همه‌چیز شروع نکرد، این کار را به‌عنوان یک کتاب‌فروشی ساده آغاز کرد و باگذشت زمان برای گسترش مشاغل ، آن‌ها به‌آرامی در اسباب‌بازی ها و محصولات دیگر گسترش یافتند. این‌گونه است که شما یک کسب و کار آنلاین و تجارت اینترنتی عمومی ایجاد می‌کنید. یكی از مهم‌ترین نكات تجاری این است كه همیشه با تمركز کم شروع كنید و در مقیاس خودکار ها را گسترش دهید. با داشتن تمرکز کمتر ، می‌توانید مخاطبی وفادار بسازید که بداند از شما چه انتظاری دارد، همچنین این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا مخاطبان مشخصی داشته باشند تا بازاریابی شما آسان‌تر شود.

5. تجارتی را شروع کنید که باشخصیت شما مطابقت داشته باشد

به گفته کارآفرین سریال Naval Ravikant ، او معتقد است که تناسب محصول بازار درواقع باید پایه و اساس و محصول با بازار مناسب باشد. اساساً ، این بدان معنی است که هیچ‌کس دیگری نتواند آن تجارت را بهتر از شما اداره کند. در حالت ایده آل ، شما باید شغلی را شروع کنید که بامهارت ها ، تجربیات و شخصیت دقیق شما مطابقت داشته باشد. این فراتر از انجام اشتیاق شما است و درواقع انجام آنچه می‌خواهید انجام دهید. چگونه می‌توانید از طریق تجارت آنلاین خود به‌طور معناداری به جهان کمک کنید؟ با انجام کاری که فقط شما می‌توانید انجام دهید ، می‌توانید میراثی را ایجاد کنید که در عین تأثیرگذاری در جهان دوام داشته باشد. برای خلاصه کردن این نکات کسب و کار اینترنتی خود را شروع کنید.

6. همیشه از حرکت رقبا خود آگاه باشید

مشاغل را می‌توان برش داد. رقبای شما همیشه سعی می‌کنند شمارا به پایین بکوبند تا بتوانند در رأس بمانند. در حالی که شما نمی‌خواهید وسواس خود را نسبت به رقبا نشان دهید ، همیشه می‌خواهید ازآنچه انجام می‌دهند آگاه باشید تا بتوانید از بازی جلوتر باشید. شما باید در مراحل اولیه جزئیات کمی را پیدا کنید تا بدانید چگونه می‌توانید باهم رقابت کنید. اگر می‌بینید که آن‌ها کالای عالی اما پشتیبانی مشتری وحشتناکی را ارائه می‌دهند ، می‌توانید تأکید بیشتری بر روابط مشتری بگذارد. هدف این است که دریابیم که نقاط ضعف اصلی آن‌ها چیست و درعین‌حال که مجموعه‌ای عالی از خدمات و محصولات را برای مشتریان خود در اختیار شما قرار می‌دهد ، قدرت شما محسوب می‌شود. اما به یاد داشته باشید ، بیش‌ازحد روز به‌روز از رقبای خود وسواس نکنید.

در نهایت به شما پیشنهاد میشود پست ۳۶ ایده کسب و کار اینترنتی در سال ۲۰۲۳ را مشاهده نمایید.

Visits: 18

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *